bersyukur apa adanya

salam ~!

baru baru neh aku ada pegi satu sekolah neh.. nama sekolah biarlah dirahsiakan .. mula mula masok gate sekolah tuh, aku macam xcaya tuh sekolah.. siyes sangat xlawa *i tell the truth:g:
pastuh aku usha usha la sekolah tuh:31: .. makmal dy :: peh ! amat lah kecik:118: .. aku xtao macam mana students situ uat experiment.. sebabnya aku xnampak pon apparatus and material.. :60: Bila aku teman hazirah pegi toilet , sekali lagi kami terkejut:53:.. banyak benda yang dah rosak.. naseb hazirah dah terdesak sangat dah.. kalau tak aku rasa mmg dy xguna dah toilet tuh..:52: senang kata mmg keadaan sekolah tuh sadis lahh..

bila balek umah, aku tros cerita kat ibu keadaan sekolah tuh mcm mana.. "aireen tao x, walau sekolah diorang camtuh, banyak students sekolah tuh yg berjaya tao " :34:

bila ibu cakap camtuh, teros tetiba rasa insaf.. Sekolah Menengah Sains Kubang Pasu cantik.. amat cantik:86:.. kemudahan dy pon lengkap.. semua benda ada.. tapi aku banyak maen maen lagi.. :face32:.. study pon lolai lolai lagi *apa maksud lolai ? tetiba ja perkataan tu keluar :face42: jadi, motif aku cerita semua ni adalah :: bersyukur dgn apa yang kita ada blogger-mysweetden.blogspot.com

bila uat entry nih.. aku tetiba rasa semangat ! HAHA :face19:

No comments:

Post a Comment