kanak kanak selalu INNOCENT

salam :61:

aku nak cerita tyme aku kecik kecik dulu.. emm.. budak tadika kira kecik la kan ? :face26: apa yang aku ingat, waktu tadika dulu ayah selalu buat magik :107:.. ala, magik yang macam ada dua pemadam tiba tiba tinggai satu tuh.. aku memang teruja gila lah tengok magik yang ayah buat tuh walaupun dia sembunyi pemadam yang satu lagi tuh dalam tangan :94:.. aku percaya bulat bulat kot .. alah.. budak budak kan innocent :73:.. ibu selalu letak biskut dalam beg aku setiap pagi sebelum pergi tadika.. selalunya, aku tengok ibu letak biskut tuh.. Tapi satu hari neh, aku x nampak lah pulak ibu letak biskut tuh..:face24:.. aku pon pi lah sekolah macam besa.. pastuh bila aku bukak beg aku, siyes aku eksaited gila tengok ada biskut dalam beg :face42:.. siyes cakap weh.. aku eksaited terok.. balek balek tadika tuh aku teros terpa ayah.. Aku cerita kata dalam beg aku ada biskut.. ayah pulak dengan selambanya jawab " besa la .. magik ayah buat ! " :91: .. hampa tao dak aku percaya !!! aku percaya tao dak !!! pastuh aku dengan bahagianya pi cerita kat kawan kawan kat tadika kata ayah aku terer uat magik.. :128: dan aku rasa kawan kawan aku percaya la kot.. sebab muka depa macam teruja :123:.. padan muka depa.. xpasai pasai kena tipu ngan aku,, :79: eh dak ! aku x tipu.. aku pon kena tipu :face12: biasalah, kanak kanak kan innocent :89:



bila cerita pasai tadika neh, tiba tiba ja aku rasa muda :face54:

No comments:

Post a Comment