surat untuk SPM

Ke hadapan encik SPM yang disayangi :h:,

apa khabar encik yang berada di.. err .. maaf ! saya tak tao encik berada di mana.. saya harap encik sihat sentiasa
:face15: .. tujuan saya menulis.. maksud saya menekan keyboard ini adalah untuk memohon / merayu kepada encik tentang beberapa perkara.:131:

Merujuk kepada perkara di atas;
saya Aireen Mustaffa :63: berharap encik jangan datang melawat saya dalam masa yang terdekat ini.. Saya harap encik jangan salah faham.. bukan kerana saya cemuih atau meluat atau benci kepada encik.. tidak sama sekali.. malah saya sangat menyayangi encik :67:.. tapi tolong lah encik, TOLONG :face18:.. saya sunggoh belum bersedia untuk menemui encik.. untuk menemui encik, saya harus bersedia dari segi mental dan fizikal.. sebab encik kan HEBAD *saya jujur:73: .. jadi, tolong lah beri peluang kepada saya untuk bersedia.. kalau boleh, jangan datang sebelum saya jemput encik lah,, boleh :s:
Saya harap encik dapat mempertimbangkan permintaan saya. Segala kerjasama daripada encik didahului dengan ucapan terima kasih. :61:

LAMPIRAN

Persediaan sebelum menemui encik SPM

:84:Bahasa Melayu A+
:84:Bahasa Inggeris A+
:84:Sejarah A+
:84:Pendidikan Islam A+
:84:Mathematics A+
:84:Physics A+
:84:Biology A+
:84:Chemistry A+
:84:Additional Mathematics A+


oit ! doakan aku SPM 2011 9A+ .. amin :95:

No comments:

Post a Comment