berbuka di rumah :)



assalamualaikum:t:

ceritanya, bulan puasa neh sekali pon lagi aku xbukak posa kat rumah.. sebabnya sebab aku form 5 ! aku ulang, sebab aku form 5.. hujung minggu ramadhan, bila form laen di rumah, kami di sekolah ! kelas kelas dan kelas.. sebabnya kami budak SPM :17: .. sebab tuh bila fahmi cakap nak bukak posa kat luar dan ameen tambah kata dia xmao keluarkan duet, aku terus dengan bangganya " weh ! apa kata bukak posa kat rumah aku .. :131: " .. dan bila diorang setuju, ianya macam WOW :face50: ..
jadi, 23 Ogos 2011, satu bas yang mengisi 5 Waja :72: bergerak ke rumah.. memula sampai tuh diorang semua serbu bazar.. oke ! dah bazar depan rumah.. nak tunggu lagi ? :49: dan bila azan maghrib berkumandang.. semua pon berbuka lah.. :48:
lepas makan, semua sempat lagi maen bunga api + mercun.. tobat sangat seronok.. :107:
boleh bayang tak macam mana lemahnya semangat bila bas sampai.. macam " haihhhh ! kenapa awal sangat bas neh " ..
apa apa pon.. sekurang2 nya boleh jugak aku bukak posa kat rumah ! Akhirnya:50: !




Weh 5 Waja, aku sayang mpa lah :n:

No comments:

Post a Comment